piątek, 12 maja 2017

Od Shadow c.d Sunset

- Shadow, śledzisz mnie? – Spytała wadera, nieco głośniejszym tonem.
Nie odpowiedziałam, ale schowałam ogon, chyba ze względów bezpieczeństwa albo innych pierdół. Z drzew odfrunęły lekko spłoszone ptaki.
- Shadow… Wiem, że tam jesteś, chcesz pogadać?-powiedziała nieco cieplej, zdecydowałam wyjść z ukrycia, coś nie dawało mi spokoju, musiałam o tym powiedzieć, pewnie się przy tym rozkleję.. ale co mi tam? Przecież Sun mnie chyba zrozumie...
-Nie powinnam... ale no dobrze. Skoro już tu jestem to...-zaczęłam i zawahałam się.
-No dalej, nie wstydź się.-uśmiechnęła się do mnie ciepło a mnie trochę ulżyło, nie musiałam stresować się wyśmianiem.
-No więc.. Sun, chodzi o to że... Nie czuję się dobrze, -widząc pytające spojrzenie wadery, uśmiechnęłam się lekko- nie czuję się... ehmm... dobrze mając takie, historie? Za sobą. Jak sama wiesz, mordowałam niewinnych. Widziałam w Aris i Azeri przykład dobra, coś co trzeba naśladować, wreszcie dotarło do mnie, że to było złe.-popatrzyłam na Sunset, nie wiedząc czy kontynuować, kiwnęła wolno głową- Chciałam odejść, wciąż słyszę Ich krzyk i wyrzuty...-urwałam w połowie. Sun wytrzeszczyła oczy, spuściłam głowę.
-Jakich "Ich"?-zapytała a ja czułam że zaraz się rozpłaczę, powstrzymałam jednak cisnące się do oczu łzy.
-Szczenięta. Mordowali je bestialsko.. Zresztą ja też, przez pewien czas. Żałuję ale nie przywrócę im życia...-szepnęłam i pozwoliłam sobie na płacz, nie wiedziałam czy byłam wściekła czy odwrotnie, smutna? Sun milczała a ja chciałam ciszy, nie chciałam towarzystwa lecz jedna część mnie pragnęła właśnie ich odwrotności. Co się ze mną dzieje? Przez cały czas mnie to zastanawiało, ale niektóre pytania lepiej zostawić bez odpowiedzi. Uspokoiłam się trochę, wadera wciąż spoglądała na mnie, odeszłam by mieć widok na księżyc. Spodziewałam się że wkrótce ktoś tu przyjdzie lub ja zejdę na dół. Spoglądałam w górę, ku gwiazdom. Chłód mi doskwierał, zresztą głód po części też... Obejrzałam się za siebie i zauważyłam uśmiechniętą ciepło Sunset.



>Sun? c: <

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz