Rysunki
Przedstaw na kartce lub w programie graficznym obrazek nawiązujący do naszego bloga. Może to być czyjaś postać, scena z opowiadania, związek z fabułą - opcji jest wiele. Rysunki z obu kategorii (na kartce/w programie) będą oceniane osobno.
W dniu zakończenia eventu pojawi się ankieta, w której każdy będzie mógł oddać głos na prace. Wyniki tego konkursu zostaną więc ogłoszone tydzień później.
Nagrody:
1 miejsce: 60J i 8exp
2 miejsce: 30J i 4exp
3 miejsce: 15J i 2exp
Quiz
Tego chyba nie trzeba dużo tłumaczyć - poniżej znajduje się kilka pytań odnośnie prawdziwych wilków, odpowiedzi na nie wysyłasz na maila watahy. Pierwsza osoba otrzymuje nagrodę wysokości 30J, pozostałe - 10J. Warunkiem jest oczywiście poprawność odpowiedzi ;)
1. Z jakich trzech powodów wilk wyje do księżyca?
2. Jak zachowuje się wilk podczas obrony?
3. Wymarła rasa wilka, zamieszkująca dawniej wyspy Hokkaido.
4. W jakich krajach zamieszkuje algonkiński?
5. Na czym polegają „polowania naukowców” na wilkach?
6. Co oznacza przysłowie „I wilk syty, i owca cała”?
7. Jaką kategorię zagrożenia posiada wilk szary?
8. Z jakiej rodziny pochodzą wilki?
9. O ile procent basiory są większe od wader?
10. Co wyznacza wilk, żeby nie dopuścić obcych do watahy?
2. Jak zachowuje się wilk podczas obrony?
3. Wymarła rasa wilka, zamieszkująca dawniej wyspy Hokkaido.
4. W jakich krajach zamieszkuje algonkiński?
5. Na czym polegają „polowania naukowców” na wilkach?
6. Co oznacza przysłowie „I wilk syty, i owca cała”?
7. Jaką kategorię zagrożenia posiada wilk szary?
8. Z jakiej rodziny pochodzą wilki?
9. O ile procent basiory są większe od wader?
10. Co wyznacza wilk, żeby nie dopuścić obcych do watahy?
Historie
Poniżej masz krótkie opisy sytuacji. Rozwiń je i napisz ciąg dalszy historii, możesz nadać im ciekawy tytuł i/lub w nawiasie napisać (Event), na przykład "Od Dallany (event)"
Opowiadanie musi zawierać minimum 500 słów.
Nagroda: 80J za każdą (całą) historię.
Historia I
Ten dzień zaskakuje cię naprawdę przyjemną aurą. Wykorzystując to, udajesz się w jedno z ulubionych miejsc, by w spokoju i samotności kontemplować ciepłe muśnięcia słońca. Zapadasz w drzemkę, z której wyrywa cię nagły, donośny krzyk, zwiastujący koniec odpoczynku.
Historia II
Górska wycieczka ze znajomym? Czemu nie! Najwyraźniej jednak to nie jest twój dzień, bo zdradliwa ścieżka usuwa ci się spod łap, a ty staczasz się do lasu położonego na dnie wąwozu. Do twoich uszu dociera cichutki śpiew, a przed oczami z daleka miga świetlista postać, która zdaje się wołać cię do siebie śpiewem.
Historia III
Pewien myśliwy, po powrocie z polowania ciężko zachorował. Wspominał o zającu, który miał czarną krew. W watasze panuje niespokojna atmosfera, wszyscy obawiają się kolejnej epidemii. Nikt nie wie, co mogło być przyczyną dziwnej właściwości zwierzyny i jak wyleczyć chorego, lecz podobno gdzieś poza terenem Berkanan mieszka stara znachorka, która może posiadać antidotum. Czy znajdzie się wilk gotowy podjąć się znalezienia jej i zdobycia pomocy?
Poszukiwania
W zakładkach ukryte są wyrazy, oznaczone kropkami (.wyraz.). Twoim zadaniem jest wyłapać je z tekstu i ułożyć z nich zdanie. Wyrazów jest sześć, ich kolejność zgodnie z kolejnością zakładek, w których zostały umieszczone.
Nagroda: 20J
Miłej zabawy!
Administracja
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz