Wyznacznikiem umiejętności są:
Szybkość, refleks, siła oraz wytrzymałość. Po dodaniu ich wszystkich wychodzi doświadczenie, które nazywane będzie skrótem exp. od angielskiego tłumaczenia owego słowa- experience.
Na start otrzymujesz 100 exp. do rozdzielenia na wszystkie umiejętności. Dzięki temu możesz sam, według uznania zadecydować, w czym indywidualnie jest najlepszy Twój wilk. Bonusem do statystyk jest bowiem coś, czego nie może posiadać nikt inny- Talizman Reprezentacji.
Zmęczony Jasza postanowił, iż da swoim wilczym wzorcom coś, co będzie bardziej wyróżniało go od innych zwierząt magicznych, które podkradły wilkom część magii. Postanowił, że każdy wilk należący do Watahy Berkanan na cześć jego żony będzie posiadał specjalny przywilej.
Podczas Ceremonii Dołączenia Twoja postać otrzymuje Talizman Reprezentacji. Wyrabiany jest przez samą Berkanan z tajemniczego kryształu. Jednak nie jest to zwykły kawałek ciała stałego - niesie w sobie nieco głębsze przesłanie. Bogini tworzy je, wykorzystując magię i inspirując się duszą Twojego wilka (choć jej wybór może zaskakiwać).
Po pierwszym zetknięciu z talizmanem, Wilk łączy się z jego reprezentacją, która w tamtym momencie staje się również jego. Jeżeli Twoja postać będzie w pobliżu swojej reprezentacji bądź będzie ona co najmniej widoczna, to zyskuje dodatkową moc. Może ona być naprawdę silna, ale nie wywierać wpływu na szeroką skalę, np. wilk posiadający reprezentację księżyca nie może go wznosić, ponieważ ma to większy wpływ na nasze życie, ale może sprawić, że na jakiś okres czasu światło odbijane przez niego zmieni barwę. Specjalna moc jest najsilniejsza, lub najlepiej opanowana i najbardziej posłuszna ze wszystkich jakie Twoja postać posiada - może, ale nie musi podchodzić pod żywioł. Pamiętaj również, że nie można uśmiercić czyjegoś wilka, więc moc, która skupia się wyłącznie na zabijaniu innych jest bezużyteczna.
Każdy członek Watahy Berkanan posiada swoją własną reprezentację, której nie może mieć nikt inny, nawet jeżeli odda się talizman. Nie bez przyczyny bogini wybrała właśnie Twoją postać, aby była odpowiedzialna za medalion. Jeżeli Twój wilk da go w cudze łapy, to zostaje zniesiony do rangi othalan, a jego reprezentacja znika wraz z talizmanem, który zamienia się w popiół, unosząc się do nieba.
Jedynym rozwiązaniem na przebaczenie i ponowne otrzymanie go jest błogosławieństwo od Jaszy, który niekoniecznie będzie dumny z marnotrawnego stworzenia.
Zajęte Reprezentacje:
♦ Atom - Pierro ♦
♦ Cisza- Shaden ♦
♦ Kropla krwi - Aurora ♦
♦ Łapacz snów - Asmodeus ♦
♦ Płomyk - Shadow ♦
♦ Podmuch kinetyczny - Ceda♦
♦ Ptaki drapieżne z rodziny jastrzębiowatych - Sorka ♦
♦ Sen - Laycatin ♦
♦ Cisza- Shaden ♦
♦ Kropla krwi - Aurora ♦
♦ Łapacz snów - Asmodeus ♦
♦ Płomyk - Shadow ♦
♦ Podmuch kinetyczny - Ceda♦
♦ Ptaki drapieżne z rodziny jastrzębiowatych - Sorka ♦
♦ Sen - Laycatin ♦
♦ Śnieg - Shakuya Shakimizaki ♦
♦ Tęcza - Dallana ♦
♦ Wicher - Swen ♦
♦ Wicher - Swen ♦
♦ Zachód Słońca - Sunset ♦
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz